OnFire is onderdeel van BrightAlley. De nieuwe landingspage moest laten zien dat Bright Alley alle expertise in huis heeft om didactisch juiste en aantrekkelijke inhoud te ontwikkelen. De principes van (micro) leren verzekeren dat onboarden van nieuwe medewerkers plezierig en leerzaam is. Blauwwwdruk kreeg de opdracht om de complete look en feel van de landingspage te ontwerpen, inclusief huisstijl en logo. Het geheel moest de bezoeker uitdagen tot actie om zich in te schrijven, waardoor er een focus lag op het maken van opvallende call to action buttons en animaties die de aandacht trekken.
Samen met de opdrachtgever is er gekeken naar het marketing materiaal dat er al voorhanden was. Op basis hiervan hebben onze designers een nieuwe huisstijl, logo en landing page ontwikkeld die in lijn lag met de wensen van BrightAlley.
BrightAlley heeft met het hele verantwoordelijke team feedback geleverd via de tools die Blauwwwdruk hiervoor ter beschikking heeft gesteld. Hierdoor hield iedereen overzicht over de takenlijst en verliep de communicatie vlot en vlekkeloos.
Na enkele iteraties en revisie rondes lag er een strak en vernieuwend ontwerp, vol met vloeiende animaties die aantrekkelijk zijn voor de gebruiker en de aandacht verplaatsen naar de call to actions op de website.
5.0 / 5